Sunday, October 10, 2010

EYEBALL - RAKAN HAM KUALA TERENGGANU

Pada 24 hb.Ogos baru-baru ini di adakan eyeball disebuah retoran di Kuala Terengganu sambil meraikan rakan HAM dari Kuala Lumpur.  Beliau asalnya orang Terenganu juga.Di antara rakan yang turut hadir  di majlis eyaball tersebut terdiri dari 9M2VOT, 9M2MSL, 9W2WSY (Timb. Peresiden PEMANCAR), 9W2KTB, 9W2KCG, 9W2MWI, 9W2HHA, WTR , 9W2BAL, 9W2FSI dan 9W2SIK.
Kelihatan 9M2 MSL dan 9M2VOT bagitu khusuk sekali mendengar celoteh rakan-rakan.  Tersenyum saja 9M2MSL nampaknya sambil mengaru perut. Lapar ke..... dah kenyang?
Apa pula yang dibuat oleh 9W2SIK@Tok Wan  sambil di perhatikan oleh 9W2WSY. Apa hal pula dengan rakan kita ni, 9W2KTB, Cik Gu Fadli.  Teringat .... apa yang hendak diajar  kepada anak-anak didik ke?
Yang berbaju hitam dan bertopi itulah rakan dari Kuala Lumpur.  Kacak orangnya.
Banyak perkara yang diperbincangkan, kebanyakannya isiu yang berkaitan dengan radio.  Inilah masanya kita menambah ilmu, melalui perbincangan di antara rakan-rakan.  Round table pun jarang dapat di adakan memandangkan rakan-rakan agak QRL dengan urusan saltmine masing-masing.  Majlis bersurai kira-kira jam 1.00 pagi.

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum w.b.t & Salam sejahtera.
V38 mengalu-alukan semua rakan ham yang berkesudian dan berkelapangan untuk melawat laman ini tidak kira dari mana-mana pertubuhan atau kelab. Dengan adanya laman ini, diharap dapat menjadi satu lagi medium bagi merapatkan hubungan antara kita sebagai Ham Radio atau Pengendali Stesen Radio Amatur yang memiliki satu hobi yang sama dan unik. sebarang cadangan atau komen boleh di-emalkan kepada v38terengganu@gmail.com

TERIMA KASIH
thank you



.

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru 2010
Semoga Usia Kita Diberkati olehNya
Terima Kasih kepada semua penyumbang blog