Saturday, December 25, 2010

Kelas RAE Dikendalikan oleh 9W2JIK

Kalau tak dipecahkan ruyung masakan dapat sagunya.  Ini adalah salah satu daripada perumpamaan kita yang hampir dilupakan.  Perumpamaan adalah rupakan khazanah yang berharga bagi sesuatu bangsa, kerana ia memcerminkan budaya bangsa tersebut.

Perumpamaan ini adalah untuk menggambarkan rakan-rakan SWL dari V38 yang telah bertungkus lumus berusaha dan membuat persiapan untuk menduduki RAE pada 22 Disember 2010 nanti.  Semoga usaha mereka ini diberkati Allah hendaknya.

Kelas RAE ini dikendalikan oleh 9W2JIK, XYL kepada 9W2SIK, bertempat di kediaman beliau.

 


 9W2JIK membantu rakan-rakan

Inilah sebahagian dari aktiviti rakan-rakan dari V38.  Semua aktiviti adalah bertujuan untuk memupuk dan mempertingkatkan  ukhuwwah di kalangan ahli.  Harapan kita, semoga segala aktiviti yang dijalankan diberkati dan diterima sebagai ibadah.

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum w.b.t & Salam sejahtera.
V38 mengalu-alukan semua rakan ham yang berkesudian dan berkelapangan untuk melawat laman ini tidak kira dari mana-mana pertubuhan atau kelab. Dengan adanya laman ini, diharap dapat menjadi satu lagi medium bagi merapatkan hubungan antara kita sebagai Ham Radio atau Pengendali Stesen Radio Amatur yang memiliki satu hobi yang sama dan unik. sebarang cadangan atau komen boleh di-emalkan kepada v38terengganu@gmail.com

TERIMA KASIH
thank you



.

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru 2010
Semoga Usia Kita Diberkati olehNya
Terima Kasih kepada semua penyumbang blog