Saturday, November 14, 2009

TAHNIAH buat anda!

9M2OUT (NOR HANIZAR NAHAR)
bersama kakitangan MCMC dari penang.
----------------------------------------------------------------------

 TAHNIAH 9M2OUT (Kak Oja) yang telah lulus CW yang diadakan pada Oktober 2009.
9M2OUT adalah XYL kepada 9M2GET (Abg Hairi) dan beliau adalah pasangan guru yang pertama mendapat gelaran 9M2. Beliau berasal dari lokalan Kuala Terengganu dan kini bertugas dan menetap di Perlis atas urusan sebagai warga pendidik. Kak Oja juga berkongsi kejayaan bersama satu lagi stesen future 9M dari Terengganu 9W2MSL, Handle; Sukri (callsign baru x pasti lg). So, bertambahlah lagi 9M di terengganu dan diharap dengan kejayaan beliau ini, dapat menjadi inspirasi kepada rakan2 lain bagi memastikan 9M takkan hilang di bumi Malaysia tercinta.  
V38 mengucapkan TAHNIAH KEPADA YANG BERJAYA. yang kurang bernasib baik, jangan putus asa. TINGKATKAN USAHA & SEMOGA BERJAYA. 73 de 9w2fsi.

1 comment:

  1. man,terima kasih daun keladi atas penghargaan. rasa cam nok menitik air mata je..hihi..harap2nye kak oja bukanlah 9M yg terakhir dari Trg.dengan sedikit usaha + ketekunan + kesabaran, insyaallah org lain pun akan berjaya jugok.
    73,
    de 9M2OUT

    ReplyDelete

Assalammualaikum w.b.t & Salam sejahtera.
V38 mengalu-alukan semua rakan ham yang berkesudian dan berkelapangan untuk melawat laman ini tidak kira dari mana-mana pertubuhan atau kelab. Dengan adanya laman ini, diharap dapat menjadi satu lagi medium bagi merapatkan hubungan antara kita sebagai Ham Radio atau Pengendali Stesen Radio Amatur yang memiliki satu hobi yang sama dan unik. sebarang cadangan atau komen boleh di-emalkan kepada v38terengganu@gmail.com

TERIMA KASIH
thank you



.

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru 2010
Semoga Usia Kita Diberkati olehNya
Terima Kasih kepada semua penyumbang blog